Christian Benteke: Ja by som dal zázračný gól pre víťazstvo Liverpoolu v Manchester United

Christian Benteke získal dôveru z jeho úderu na úder proti Manchesteru United, ale nepochybne on a jeho spoluhráči musia svoju hru. Druhý gól sezóny v Liverpoole bol v sobotu veľkým prínosom, keď poslal vynikajúci akrobatický výstrel okolo Davida de Gea na Old Trafford. Ale to bol pre Liverpool celkovo sklamaním s tým 84. minútou snaha o trochu viac ako útechu v porážke 3-1. Liverpool bola druhá druhá strata v rade a nechala ich sedem bodov z ich piatich prvých zápasov v Premier League. Benteke odráža svoj cieľ a povedal: “Bol to len inštinkt. Videl som, že lopta prichádza do krabice a ja som si myslela, že to musím vyskúšať. Mal som nejaké šťastie a som s ňou spokojný, ale nedostali sme tri body.Pre vlastnú dôveru to bolo dobré, ale radšej by som si vzal tri body, a tak som sklamaný. “24-ročný belgický medzinárodný, citovaný na internetovej stránke Liverpoolu, dodal: Pre nás to bolo sklamanie. V prvom polčase sme nehrali dobre, druhá polovica bola trochu lepšia, ale vo všeobecnosti si nezaslúžime víťazstvo. “Musíme ukázať viac. Keď hráte za klub ako Liverpool, musíte ukázať viac.To je to, čo budeme robiť teraz v tréningu – tvrdo pracovať, tvrdo pracovať a pokúsiť sa dobre hrať. “

Bývalý futbalový šéf Liverpoolu Damien Comolli cítil, “Comolli, citovaný Liverpool Echo, povedal:” Povedal som pred začiatkom sezóny, že je to obrovská hazardná hra, ktorá sa má zmeniť ako v lete, rovnako ako minulé leto. Ak sa pozriete na sobotu…vyzerali, akoby predtým nikdy nehrali spolu, čo dáva zmysel.

“Bude to trvať dlho. Bude to ťažké. A keď začnú gélovať, ak budú mať, ostatné tímy budú mať veľa bodov.Musia sa vyhnúť porážke vo štvrtok [v Bordeaux v Europa League], potom majú dve masívne hry v Premier League doma (proti Norwichovi a Aston Villa). Majú sedem bodov, ale ich výkony neboli presvedčivé. “

Leave a comment